home >

Veel gestelde vragen

 

1. Geen account aangemaakt
Heb je een proefdruk besteld en geen account aangemaakt dan kan je alsnog een account aanmaken en mailen. De proefdruk wordt in je account opgeslagen.


2. Inloggen lukt niet meer
Als het inloggen niet meer lukt maak dan een nieuw account aan (zonder hoofdletters). Bestelde kaarten/proefdrukken kunnen in het nieuwe account worden opgeslagen.


3. Problemen met opslaan of vastlopen
Probeer tussendoor regelmatig de kaart op te slaan als je aan het bewerken bent. Soms loopt de internet verbinding niet lekker of de website is even uit de lucht. Je kan even uitloggen en opnieuw inloggen, refreshen of geschiedenis verwijderen etc. Of op een ander tijdstip weer even proberen.


4. Problemen met betalen
Lukt het niet met betalen stuur dan even een mail. Soms ligt het aan je computer of apparaat en de oplossing is dan vaak om het op een ander apparaat te proberen.


5. Ontwerp aanpassingen
Aanpassingen in het ontwerp, zoals een andere kleur, figuurtjes, combinaties van ontwerpen. Heel veel is mogelijk en is gratis! Stuur een mailtje naar lillybirdshop@gmail.com


6. Fotoaanpassingen
Een foto kunnen wij aanpassen aan formaat, kleur, lichter maken. De foto kunnen wij ook mooi op de kaart plaatsen. Mail de foto even door.


7. Afbeeldingen op kaart plaatsen
Je kan zelf foto's of figuurtjes op de kaart plaatsen. Eigen afbeeldingen die je op de computer hebt staan kun je uploaden in de kaartmaker. Je kan ook kiezen uit het assortiment afbeelingen op de website "afbeeldingen en versieringen", daar staan allerlei figuurtjes tussen (sterren, hartjes, dieren, hout, kraft, krijtbord etc.)


8. Kaarten nabestellen
Ja dat kan via je account. Als je het kaartje in je account hebt opgeslagen kan je eenvoudig kaarten nabestellen. Heb je geen account aangemaakt dan kan je alsnog een account aanmaken en een mailtje sturen naar lillybirdshop@gmail.com. De bestelde kaart wordt opgeslagen in je account.


9. Enveloppen vooraf bestellen
Enveloppen kun je apart vooraf bestellen via de website: http://lillybird.nl/enveloppen-info​


10. Enveloppen ruilen
Enveloppen kun je gratis retour sturen. Stuur een mailtje dat je de enveloppen wilt ruilen. Zodra de drukkerij de enveloppen heeft ontvangen kunnen wij de nieuwe enveloppen naar je opsturen.

Kaarten Carrousel
Antwoordnummer 5544
3700 VB  Zeist
ordernummer van je bestelling


11. Levertijd kaarten
MA t/m VR: kaarten worden gedrukt tot 18.00 uur
ZA: gesloten
ZO: kaarten worden gedrukt tot 18.00 uur
Buitenland: pakketjes boven de 20 stuks binnen 1-2 werkdagen, proefdrukken of aantallen < 20 stuks binnen 7 dagen


12. Proefdruk niet ontvangen
Soms is de reguliere post wel eens vertraagd of de kaart raakt kwijt. Heb je de proefdruk na 3 werkdagen nog niet ontvangen stuur dan een mail en de proefdruk wordt opnieuw verzonden.


13. Postzegels
Postzegels zitten niet bij de kaarten, deze moet je apart kopen of bestellen via de website van www.post.nl

Hoeveel postegels moeten er op een kaart?
Dit is afhankelijk van het gewicht van de kaart, meestal is het 1 postzegel tenzij je extra post toevoegt in de envelop. www.post.nl


14. Buitenland
In veel landen kunnen de kaarten geleverd worden. De verzendkosten binnen Europa zijn 3,50 euro.


15. Logo van Lillybird achterop kaart
Lillybird probeert zoveel mogelijk bestellingen te controleren en kijkt daarbij ook of het logo van lillybird goed zichtbaar is.
Als dit niet zichtbaar is past Lillybird dit aan. Op enkele kaarten zit echter geen logo, alleen op dubbele kaarten.


16. Kaarten niet op tijd bezorgd
Voor de verzending maken wij gebruik van PostNL. Als je je kaartjes op tijd besteld hebt, maar niet binnen de verwachte levertijd ontvangen, laat het ons direct weten via het contactformulier. Wij gaan dan gelijk achter je pakketje aan om ervoor te zorgen dat je het alsnog zo snel mogelijk in huis hebt.


17. Kaarten zijn niet goed gedrukt
Heel af en toe worden kaarten niet goed gedrukt door de drukkerij. Dit kan zijn een kleurafwijking, beschadiging, tekst niet goed in het midden gedrukt etc. Maak een foto van je kaarten en mail deze naar lillybirdshop@gmail.com. In geval van een fout van de drukkerij worden de kaarten altijd gratis opnieuw gedrukt.


18. Retour sturen kaarten
Alle bestellingen op Lillybird zijn maatwerk, elk besteld kaartje wordt speciaal voor jou gedrukt. Het herroepingsrecht is daarom niet van toepassing op onze bestellingen, je kunt je bestelling niet retour sturen. Lillybird garandeert echter een 100% klanttevredenheid op al haar diensten. Wij vinden het namelijk belangrijk dat jij als klant tevreden bent. Als er iets is misgegaan of je bent niet tevreden, laat het ons dan weten!


19. Factuur ontvangen
Wil een factuur voor je administratie stuur dan even een mailtje.

 


Prijscalculator ×

Kies een categorie

Soort kaart

Formaat

Papiersoort

Enveloppen

Aantal kaarten

Aantal enveloppen

Totaalprijs: