FAQ - veel gestelde vragen

Staat het antwoord op jouw vraag er hieronder niet bij, neem dan contact op. Ik help graag!

Zijn postzegels bij de bestelling inbegrepen?

Nee, die zijn niet inbegrepen. Je kunt deze bij PostNL kopen.

Hoeveel postzegels zijn nodig?

Er zijn steeds uitgebreidere kaartcombinaties. Hiervoor hebben we gekeken naar wat verschillende setjes wegen en hoeveel postzegels de klant nodig heeft. Om alles te noteren is natuurlijk niet te doen.

Vooral deze formaten en producten hebben meer dan 1 postzegel nodig:

- De grotere formaten zoals 14x21cm
- Houten kaarten
- Acryl kaarten
- Pocketfold sets

En soms kan de envelop met inlay er net voor zorgen dat deze over de 20 gram gaat.

Als indicatie:
Inlay kraft envelop 14x14cm, 8 gram
Een gekleurde envelop 14x14cm, 6 gram
Een gekleurde envelop 11x22cm, 7 gram
Kraft envelop 12x18cm, 7 gram    
Sluitzegel hartje goud, ver onder de 1 gram
Lakzegel 1 gram
Paperclip hexagon, onder de 1 gram

Kan ik mijn ontwerp gratis laten aanpassen?

Ja dat kan, ik help je graag om het ontwerp naar wens aan te passen.

Kan ik de enveloppen ruilen?

Enveloppen kun je gratis retour sturen, stuur even een mailtje dat je de enveloppen retour zend. Zodra de drukkerij de enveloppen heeft ontvangen kunnen wij de nieuwe enveloppen naar je opsturen.

naam webshop
o.v.v. ordernummer
Antwoordnummer 5544
3700 VB Zeist

Wat moet ik doen als de kaarten beschadigd zijn?

Mail zo snel mogelijk en stuur een foto van de beschadigde kaart(en). Het komt wel eens voor dat er vlekjes, strepen of folie niet goed gedrukt is. De kaarten worden dan gratis opnieuw gedrukt. Het is niet mogelijk om de kaarten retour te zenden en geld terug te ontvangen, dit omdat het een product op maat is.

Waar kan ik op letten bij het ontwerpen van een kaart?

De noodzakelijke afloop van >3mm van de achtergrond en afbeeldingen
Of de snijmarge niet wordt overschreden (een kaart wordt eerst gedrukt en daarna pas gesneden)
Of de tekst klopt qua grootte, verhoudingen en uitlijning
Of de verhoudingen en verdeling van de tekst en afbeeldingen kloppen

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen?

Voor de verzending maken wij gebruik van PostNL in Nederland en bpost in België. Als je jouw kaartjes op tijd besteld hebt, maar niet binnen de verwachte levertijd hebt ontvangen, laat dit direct weten middels een e-mail naar lillybirdshop@gmail.com. Ik ga dan z.s.m. achter je pakketje aan om ervoor te zorgen dat je het alsnog zo snel mogelijk in huis hebt.

Kan ik mijn account opheffen of wijzigen?

Nadat je bent ingelogd op Lillybird.nl kun je bij je persoonlijke gegevens zelf onderdelen wijzigen. Wil je je account opheffen, neem dan contact op. Is je account eenmaal opgeheven, dan kun je opgeslagen ontwerpen en/of uploads nooit meer opvragen of gebruiken.

Tot hoe laat kan ik mijn kaartjes bestellen?

Bestellingen die op werkdagen en op reguliere zondagen voor 18:00 uur binnen zijn, worden dezelfde dag nog verwerkt. Belangrijk om te weten: na het bestellen gaat de order vrijwel direct in productie. Controleer dus voorafgaand aan de bestelling of er geen foutjes in de kaart zitten.

Alle actuele informatie over de bezorging en levertijden van je bestelling kun je vinden op de informatiepagina over bezorging.