Cookies
Wij gebruiken cookies en vergelijkbare technieken om een betere gebruikerservaring te bieden, ons websiteverkeer en onze prestaties te analyseren en voor marketing- en sociale mediadoeleinden (het weergeven van gepersonaliseerde advertenties).
Je kunt je toestemming altijd wijzigen of intrekken op de pagina met ons cookiebeleid.
Geboortekaartjes
Speciale collecties
Bij de kaart
Producten
Staat het antwoord op jouw vraag er hieronder niet bij, neem dan contact op. Ik help graag!
Nee, die zijn niet inbegrepen. Je kunt deze bij PostNL kopen.
Er zijn steeds uitgebreidere kaartcombinaties. Hiervoor hebben we gekeken naar wat verschillende setjes wegen en hoeveel postzegels de klant nodig heeft. Om alles te noteren is natuurlijk niet te doen.
Vooral deze formaten en producten hebben meer dan 1 postzegel nodig:
- De grotere formaten zoals 14x21cm
- Houten kaarten
- Acryl kaarten
- Pocketfold sets
En soms kan de envelop met inlay er net voor zorgen dat deze over de 20 gram gaat.
Als indicatie:
Inlay kraft envelop 14x14cm, 8 gram
Een gekleurde envelop 14x14cm, 6 gram
Een gekleurde envelop 11x22cm, 7 gram
Kraft envelop 12x18cm, 7 gram
Sluitzegel hartje goud, ver onder de 1 gram
Lakzegel 1 gram
Paperclip hexagon, onder de 1 gram
Ja dat kan, ik help je graag om het ontwerp naar wens aan te passen.
Enveloppen kun je gratis retour sturen, stuur even een mailtje dat je de enveloppen retour zend. Zodra de drukkerij de enveloppen heeft ontvangen kunnen wij de nieuwe enveloppen naar je opsturen.
Mail zo snel mogelijk en stuur een foto van de beschadigde kaart(en). Het komt wel eens voor dat er vlekjes, strepen of folie niet goed gedrukt is. De kaarten worden dan gratis opnieuw gedrukt. Het is niet mogelijk om de kaarten retour te zenden en geld terug te ontvangen, dit omdat het een product op maat is.
De noodzakelijke afloop van >3mm van de achtergrond en afbeeldingen
Of de snijmarge niet wordt overschreden (een kaart wordt eerst gedrukt en daarna pas gesneden)
Of de tekst klopt qua grootte, verhoudingen en uitlijning
Of de verhoudingen en verdeling van de tekst en afbeeldingen kloppen
Voor de verzending maken wij gebruik van PostNL in Nederland en bpost in België. Als je jouw kaartjes op tijd besteld hebt, maar niet binnen de verwachte levertijd hebt ontvangen, laat dit direct weten middels een e-mail naar lillybirdshop@gmail.com. Ik ga dan z.s.m. achter je pakketje aan om ervoor te zorgen dat je het alsnog zo snel mogelijk in huis hebt.
Nadat je bent ingelogd op Lillybird.nl kun je bij je persoonlijke gegevens zelf onderdelen wijzigen. Wil je je account opheffen, neem dan contact op. Is je account eenmaal opgeheven, dan kun je opgeslagen ontwerpen en/of uploads nooit meer opvragen of gebruiken.
Bestellingen die op werkdagen en op reguliere zondagen voor 18:00 uur binnen zijn, worden dezelfde dag nog verwerkt. Belangrijk om te weten: na het bestellen gaat de order vrijwel direct in productie. Controleer dus voorafgaand aan de bestelling of er geen foutjes in de kaart zitten.
Alle actuele informatie over de bezorging en levertijden van je bestelling kun je vinden op de informatiepagina over bezorging.
Deze kaart is nu toegevoegd aan je eigen collectie.
Deze kaart is nu verwijderd uit je eigen collectie.
Er is een herstel e-mail verstuurd naar het volgende e-mailadres: