Garantie

Lillybird garandeert een 100% klanttevredenheid op al haar diensten. Wij vinden het namelijk belangrijk dat jij als klant tevreden bent.


Milieu

Al onze kaarten worden gedrukt op FSC-gecertificeerd papier. Hierdoor voldoen we aan de hoge milieu vereisten. Lillybird heeft het milieu hoog in het vaandel en zorgt ervoor dat er zo min mogelijk verlies optreedt tijdens haar dienstverlening.


Niet tevreden?

Mocht je onverhoopt niet tevreden zijn over onze dienstverlening of heb je een klacht, dan vragen we dit binnen 14 dagen aan ons kenbaar te maken. Dat kan op de volgende wijze:​ via e-mail: lillybirdshop@gmail.com. Wij doen er alles aan om jouw probleem binnen 72 uur naar tevredenheid op te lossen. Hou er wel rekening mee dat alle (kaart) bestellingen bij Lillybird maatwerk zijn, elk besteld kaartje wordt speciaal voor jou gedrukt. Het herroepingsrecht is daarom niet van toepassing op onze bestellingen, je kunt je bestelling niet retour sturen.  Indien er beschagingen zijn ontstaan tijdens het drukken van de kaarten worden de kaarten altijd gratis opnieuw gedrukt. Er kan echter geen tegemoetkoming in geld worden gegeven dit omdat het een op maat gemaakt product is.


Eigen verantwoordelijkheid

Een aantal zaken zijn echter je eigen verantwoordelijkheid. Daarmee bedoelen we de kwaliteit van de eventuele foto of beeldmateriaal dat je zelf hebt geupload, de juistheid van het adres van de bestelling en de teksten/afbeeldingen die je zelf op de kaartjes hebt aangebracht. Voor deze onderdelen is Lillybird niet verantwoordelijk.


Verzending en klachten over verzending

Meer informatie over verzending en klachten over verzending vind je op onze pagina over bezorging.


Veilig betalen

Op onze pagina over de betaalmogelijkheden vind je alle informatie over de verschillende vormen van betalen. Voor de afhandeling van de verschillende betalingen maakt Lillybird gebruik van de diensten van Mollie - een gerenommeerde en grote aanbieder van online betalingsdiensten. Je betaalt bij ons niet extra voor de betaling die je doet. Je rekent dus uitsluitend je eigen bestelling af.


Tips, advies en vragen

Heb je tips voor Lillybird, advies voor de verbetering van onze dienstverlening of andere vragen, dan horen wij die graag. We staan open voor suggesties en aanbevelingen. contactformulier