Wij kunnen je bestelling zoals je van ons gewend bent, op tijd versturen. Echter, vanwege het hoge aantal pakketten dat tijdens deze corona-crisis wordt besteld en de maatregelen die genomen moeten worden, staan PostNL en DHL onder erg hoge druk. Daarom kan je bestelling wat vertraagd zijn. We hopen op jullie begrip. Via de track en trace-code die je ontvangt (mogelijk met enige vertraging), kun je je bestelling volgen.
Hieronder geven we jullie graag een update over onze shop in deze lastige periode. Mocht jouw vraag er niet tussen staan, neem dan gerust contact op, we helpen je graag!
Jazeker, met veel plezier helpen we jou om het mooiste kaartje te maken! Zo zijn we bereikbaar:
Via de mail: lillybirdshop@gmail.com of info@lillybird.nl
Ja, je kaartjes worden veilig gedrukt en verzonden. Onze drukkerij is gewoon open en we volgen hier strikte maatregelen (opgesteld door het RIVM) die zorgen voor een veilige en hygiënische werkomgeving:
De kans dat het virus op poststukken zit is in Nederland heel klein, maar niet helemaal uitgesloten. Daarnaast is de kans dat het virus dan nog besmettelijk is ook heel klein, aldus het RIVM. Wil je, ondanks dat de kans nihil is, geen enkel risico lopen? Laat postpakketten 24 uur liggen alvorens deze te openen of was je handen na het aanraken.
Wanneer worden mijn kaartjes bezorgd
De post draait gewoon door, maar door drukte met veel online bestellingen en de maatregelen die de postbezorgers hebben moeten treffen, kan er een langere levertijd ontstaan. Met de track en trace-code die je ontvangt kun je je bestelling volgen. Lees hier meer informatie over de reguliere levertijden.